Fjärilar i magen

Idag är det precis en månad kvar innan jag åker till Japan. Jag längtar dit, så en månad låter som en evighet. Samtidigt är jag så nervös att en månad känns som en oresonerligt kort tid. Jag vet inte vad jag tycker, snart måste jag nog vända ut och in på mig själv. Ena stunden längtar jag som en galning till Japan och kan inte tänka på annat. I nästa ögonblick funderar jag på vad jag håller på med. Haha, men det gör inget. Jag har ju kämpat för det här i flera år, och det har länge varit min dröm. Tack vare stöd från familj och vänner kommer ju drömmen bli sann - om bara en månad : D och om det skulle vara så att jag ångarar mig av nervositet så har några av mina vänner låvat att bokstavligt talat binda fast mig på planet. <3

Nä, nu känner jag mig taggad! Dags att plugga lite japanska innan jag somnar ^_^
Mata ato de!

Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Haha. Ställer mig på raden av personer som kommer dit med ett rep för att binda fast dig om du nu, mot förmodan, skulle få för dig att banga.



Klart du ska till Japan! YOU ROCK!

Postat av: Emma

Yay Nina! Du kommer få det så kuuuul! Men jag kommer sakna dig...



Fredskronk: Bra där. Om Nina skulle få för sig att hoppa av, surrar vi henne vid stolen tills hon ser ut som ett garnnystan. ^^

2008-07-18 @ 21:13:05
Postat av: Fredskronk

Emma: Jupp. Klart vi gör. Kommer du ner från norr så åker jag ut till Arlanda så möts vi upp där med rep. Ok?

2008-07-21 @ 18:41:05
URL: http://www.fredskronk.se/
Postat av: Emma

Nemas problemas. Jag plockar med mig ett gäng karbinhakar och kedjor också (det tunga artilleriet).

2008-07-21 @ 21:10:03
Postat av: Fredskronk

Fasen att norrlänningar alltid ska komma med det tunga artilleriet. Vad ska jag ta med då?



Förresten, Nina. Här har du en utmaning från mig. Du har ett år på dig att läsa följande. (alltså inte texten nedan men det den handlar om)



"Just a year after Deathly Hallows went on sale in the United States and United Kingdom, the final book in the Potter series went on sale today in Japan."



Mer på:

story/1765" rel="nofollow">http://mugglenet.com/app/news/fullstory/1765



Så: Tror du du fixar att läsa Dödsrelikerna på Japanska?

2008-07-24 @ 01:17:01
URL: http://www.fredskronk.se/
Postat av: Emma

Fredskronk: Du kan ta med fika. Jag är alldeles för norrländskt macho för att fixa kanelbullar, dessutom får det inte plats i väskan för alla stålförstärkta vajrar jag plockar med som extraförstärkning ^^



Nina: Good luck, men det klarar du säkert!

2008-07-24 @ 18:27:34
Postat av: Nina

Haha, vilken lätt utmaning ; ) Jag läste den så fort att jag var klar redan innan den släpptes. Min stora idol är Me Myself and I. mohahaha ^w^

2008-08-03 @ 10:24:06
URL: http://wannabejapan.blogg.se/
Postat av: Tobias

tjena

hittade din blog helt av misstag men grymt ändå



funderar själv på att åka till japan ett tag och plugga där

tänkte om du kunde maila mig, skulle behöva tex lite råd med siteseeing tex ;P



ha det !

2008-08-11 @ 22:10:04
Postat av: Tobias

vet inte ifall du ser mailen eller ej

men här är den



[email protected]

2008-08-11 @ 22:10:48
Postat av: Nina

Hej, har mailat dig nu : )

2008-08-15 @ 10:23:29
URL: http://wannabejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback