Ny vecka : D

Nu har helgen gått, och jag känner mig sjukt peppad inför den här veckan! Allt som kändes så jobbigt förra veckan känns bättre nu. Jag har skrivit klart det där som jag skulle, åkt en massa längd ... Det enda som ligger kvar och tynger mig är att jag kommer missa cirkus-vårshowen (vet inte om jag har bloggat om det, men jag har börjat träna cirkus-akrobatik : ). Den äger nämnligen rum samma dag som marschen för tillgänglighet .. och den kan jag inte hoppa över, för jag har lovat att jag ska hjälpa till och fixa lite med den. Men man hinner ju inte med allt här i livet, och jag tror inte cirkus folket kommer att döda mig bara för att jag missar deras show. I och för sig så är det typ det enda som de pratar om ... Jag som tyckte jag var ute i så god tid när jag bokade upp mig till marschen för tillgänglighet redan i januari : (

Jag kommer också missa Norra UA:s årsmöte, eftersom det är samtidigt som en längdtävling jag ska åka. Varför händer allt på samma gång? Och kan jag verkligen missa årsmötet när jag sitter i valberedningen? Bajs Bajs.

Nu kanske jag låter negativ, men så är det inte : ) Jag ville bara skriva av mig och berätta om vilken underbar vecka det kommer bli ^.^ !

Kommentarer
Postat av: Pontus Ferm

Du har för mycket fritidsaktiviteter. :P

Postat av: anonym

hej! ska du fortsätta blogga när du är i japan?

2008-02-11 @ 18:11:47
Postat av: Nina

Pontus: Helt klart, jag får skylla mig själv : (

Anonoym: Jag vill göra det, men det beror på vilken tillgång till internet jag kommer ha. Det är nämnligen ganska dyrt med el (eller det mesta faktiskt) i Japan. Men om jag får chansen så ska jag helt klart försöka : D

2008-02-11 @ 21:25:37
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback