Hejsvej!

Hej! Jag mar bra nu. Idag stokade jag slutligen over mitt test i japanska som har legat och gnagt hela tiden. Ar helt saker pa att jag klarade der : D

Pa tal om test ... en HELT SJUK grej har hant!!!! Matteprovet ... det var stressigt och pa japanska. Jag gjorde bara det jag visste att jag kunde och gav mycket poangen, for det var stressigt. gjorde sakert bara halva provet XD Men nar jag fick tillbaka det ... hade jag 61 av 100 poang!!! Nan skyddsangel maste ha fufflat med mitt prov : D
Men det andra matteprovet .. 22 poang, 6 samst i hela arskurs 1 (320 elever XD) haha. Men men.

Annars sa har det vart en otroligt fin host har. Tankte pa er med gran-angest och slaskiga stosckholms-lov som ligger pa gatorna. Har var det lov i alla de farger - roda, gula oranga .. det var sa fint! Jag har tagit lite kort (alldeles for lite tyvar : / ) som jag ska lagga upp sen. hihi : D

nu har jag borjat fa tid att gora roliga saker ocksa. eller rattare sagt fran och med idag, eftersom testet ar slut XD Nasta helg ska jag hitta pa natt kul med kompisar efter klubben. Och sa roligare pluggning. Typ lasa manga och se pa film. Det ar bra japanska pluggning, vilket aven med japanska mamma tycker. Hurra : D

Forresten sa gar kyudon bra nu. Jag har fatt borja skjuta som alla andra, sa jag ar vem som helst i gruppen nu. Det kanns skont : D Och igar sa min larare att jag har blivit duktig. Jag blev sa glad ^_^

Men nu ska jag ta och gora mattelaxan tyvar. Haha. Ta hand om er!!! KRAM!!

Kommentarer
Postat av: Kerstin R

Heja Nina !

Jippie vad bra det går för dig :) Du kan mer än vad du tror!

Vad skönt att du har mer positivt pluggande framför dig. Ha kul!

Här håller kylan oss i ett hårt grepp mellan 10-15 grader kallt men massor av snö.

Sköt om Dig och ha det bra //Kerstin R

Postat av: Emma

Go Nina Go Nina Go Nina GO!



Du är bäst; mwahaha! Klart att du klarade testet.

Lägenheten hälsar.

Ta hand om dig och läs en massa manga!

Kram Emma

2008-12-07 @ 17:44:18
Postat av: Fredskronk

Heeeej!



Glad jag blir att höra att det gick bra! You Go!!! Wow! Se nu till att ha riktigt kul och se mycket bra serier och så. Ha det!

2008-12-08 @ 02:20:46
URL: http://www.fredskronk.se/
Postat av: Linda

NINA du är ju bara så jävla grymm!!!!!



Och matten så jäkla grymmt!! Och va skönt att allt går fixar sig så jäkla bra!!!!



Drömmer fortfarande konstiga saker om dig ^^



Hoppas då får super super roligt meed dina vänner!!! :D



SAKNAR DIG!!!

2008-12-08 @ 16:42:46
URL: http://gnorken.bilddagboken.se
Postat av: Elin

Vågen för Nina! Åhejåhejåhej!!!

Skönt att höra att allt går bra! Mys och ta hand om dig ^^

Stora kramar

Elin.

2008-12-08 @ 22:36:17
Postat av: Anonym

Förresten, ska du göra sololucia för din familj? :D :P

2008-12-12 @ 08:53:54
Postat av: Pappa

Hej Nina!

I dag är det lucia, men mamma och jag försov oss så vi har inte sett en enda lucia.

Men det blir lucia nästa år också.

Har man någon liknande tradition i Japan?

Vi har kallt här hemma -22C men jag tycker att det är fint med riktig vinter, det är bara att klä sig rätt så kan man vara ute.

Vad har du för väder, blir det någon snö alls hos er eller är hela vintern grön?

På bygget är jag i stort sett klar, det är bara städning och någon list som fattas så nu är det lugnt ingen stress.

Vi älskar dig!! mamma & pappa

2008-12-13 @ 16:03:50
URL: http://wannabejapan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback