Värdfamilj : D

Idag ringde Explorica mig angående en eventuell värdfamilj : D
Anledningen till att de ringde mig var för att familjen har en hund, som dock bor utomhus.
Jag sa att det var lugnt, min hundallergi är ju så gott som bortblåst ^^ Så om hunden bor ute är det nemas problemas!
Wii, tänk att jag kanske har fått en värfamilj!! Det kittlas i magen av spänning : 3

Jag fick också reda på att Explorica har försökt maila mig angående ett möte i maj ... Detta mail har jag inte fått för att min mail suger och är trasig. Så nu är det lite brådis att bestämma datum för mötet : S Antingen den 10 eller 11 maj har jag för mig. Mamma ville fråga lite saker innan vi åkte ner, så jag får väl maila och svara dem imorn.
Helst av allt hade jag velat maila dem idag eftersom jag redan är sen med mitt svar. Jag hatar min mail >: /
Som tur är har jag skaffat en ny nu, jag måste maila Explorica om det.

Kommentarer
Postat av: Victor

Skaffa en gmail på gmail.com. Finns en ruta under inloggningsrutan som man kan skaffa sig den på.

Nyttiga saker man får:

1. ~6500mb++ i inbox (släng inget mail och helt gratis!!)
2. Automatiskt stöd för japanska tecken (hotmail bl.a stödjer inte japanska tecken vad jag vet).
3. Skitlätt att använda.
4. Inga stora annonser som täcker 40% av skärmytan.
5. Dom har haft hittills haft 99,9% uptime ( deras servrar är typ alldrig nere/ kraschar).

Vad mer vill du veta?...

Postat av: Nina

Eh, okej ... Har dock redan en Gmail, men lite smygreklam är ju alltid trevligt. Tack för den (?) : D

2008-04-22 @ 08:36:48
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: Emma

En bloggspammare? Mycket ska man se innan ögonen trillar ur. Rolig hamster dock.

2008-04-22 @ 12:44:25
Postat av: Nina

Låtom oss spara detta inlägg som ett tecken på vilket håll världen är påväg. Den slutliga domen väntar.

2008-04-22 @ 19:27:21
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: Emma

För att symbolisera detta, låtom oss spela Marilyn Manson skithögt och stjäla grannarnas tvättider.

2008-04-23 @ 08:25:46
Postat av: Sara

Gud så roligt... Vi kommer sakna vår lilla Nina :D

2008-04-23 @ 10:37:13
URL: http://sotsara.blogg.se
Postat av: Fredskronk

Vem kommer inte sakna Nina? Kommer att sakna henne superjättemycket.

2008-04-24 @ 18:44:40
URL: http://www.fredskronk.se/
Postat av: Erika

jag kommer då inte sakna plutten Nina ;)

joooo...! det kommer jag !!!
är du i östersund på fredag?

2008-04-30 @ 17:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback