Många bäckar små ...

Detta har blivit mitt motto på sistonde då jag sparar pengar till Japan. Jag tänker det inte bara, jag tror jag även har skrivit det på flera av mina stipendieansökningar XD

Ärligt talat börjar jag bli sjukt less på det här med stipendier. Först letar jag efter stipendier som en galning, sedan skriver stipendieansökningar som en galning. Hoppas jag får några pengar : / Tyvärr fick jag ett svar på en av mina ansökningar där det stod typ: "desvärre är fonden ganska tom för tillfället, vi har ~300 kr att dela ut" (indirkt sagt - vilka du inte får). Jaha, där gick några timmars slit bort i onödan : (  Men men, man får ta det med en klackspark ; D

I sommar hoppas jag att jag kan jobba hårt så att jag får ihop mycket pengar. Mitt drömsenario är att jag kan köpa en bärbar dator att ha med till Japan (kan vara mycket bra att ha till bilder, arbete m.m...), stå för egna fickpengar under tiden i Japan, samt betala av en del av programkostnaden. Men jag antar att det är en dröm .. : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback