Lyckan i gröna prickar


image237Igår blev min lycka gjord! Jag hade bestämt mig för att köpa Marilyn Mansons skiva "Mechanical Animals", eftersom jag dittils bara lånat den på bibblan (och inte alls lagt in den i MP3:n ; ) Men när jag kom in i skivaffären så visade det sig att det var CD-rea, och de skivor som var på rean hade en grön prick på sig : D Det var flera Marilyn Manson skivor på rea, jag åkte med raketfart till himmelriket OwO; Jag köpte tre skivor som jag inte hade:

Smells like children
Mechanical Animals
Antichrist Superstar

Lyckan i gröna prickar.

Kommentarer
Postat av: Linda

hade inte du redan smells like children?? GAAA vill oxå ha Mechanical Animals!!!!! Anticrist superstar e bäst buss musiken!11 skramlig och dånande :D

Postat av: Nina

Nä, jag hade inte smells like children .. dock en nedladdad (och betald) låt från skivan - dance of the dopehats. Älska mechanical animals (äcen om jag suger på att uttala namnet ; )

2008-04-06 @ 18:32:21
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback