Estocolmo - Here I come (^_^)v

Ja, så det blev Stockholm till helgen trots allt. Nice, det hade vart tråkigt att sitta hemma i Åre en helg till .. Jag har blivit så bortskämd av allt resande och stoj på sista tiden att det är så tråkigt att sitta still hemma : P

Jag bokade tågbiljetter ner till fjollträsk istället för flyg denna gång. Man visste ju inte när SAS-konflikten skulle ta slut så det kändes säkrast ... Men det gör inget, det är skoj att åka tåg ^^ Dessutom missar jag hela fredag skola - kan det bli bättre?!

Men Stockholm är ju ganska nära Norrköping, men Norrköping är ju långt från Stockholm. Det är ju surt, för i Norrköping bor det ju trevligt folk. Fast Norrköping har säkert ändå nånting annat för sig i helgen eftersom det är en pulsiv stad med massor av arbete, och jag ska ju ut och marshera ändå och gå på möten m.m. i helgen. När skulle Stockholm ha tid att träffa Norrköping? Nä, just det - det får nog bli någon annan gång.

Nästa vecka blir det mattepluggning, jag är urusel på det vi håller på med nu, tror att jag ligger två spår efter vad man ska .. Och jag ska ha MVG i matte XD   Aja, jag tar igen det nästa vecka. Tror jag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback