En tvål-hal situation ^_o

Varför är det alltid jag som råkar ut för de där typiska sakerna som bara händer på film? Speciellt ofta händer de när jag är på toaletten ...

Tex förra året när jag drog i en sån där pappersautomat med handpapper där allt papper sitter ihop (som en rulle). Jag försökte riva av pappret mot den taggade kanten på pappershållaren, men det funkade inte utan det bara rinmglade ut typ 1 ½ meter papper O_o .. Sen försökte jag riva av det och då ringlade det hipps vipps ut lika mycket igen XD Jag och Emma gapskrattdade, och det låg papper på golvet ^^'

Men en sak som hände när jag var nere i Lidköping var också riktigt dråpligt .. Jag hade lite bråttom på toaletten och höll på att tvätta händerna. Toaletten var nysstädad och tvålautomaten nyfylld. Tvål fick man om man tryckte in en knapp som satt under en badrumsspegel. Knappen var lite seg, och jag hade ju bråttom, så jag tryckte in knappen hårt. Och fwosh så lossnade den, flög iväg och landade på golvet, sammtidigt som tvålen började rinna ur tvålautomaten. I min förvirring försöker jag fånga upp den rinnande tvålen i handen sammtidigt som jag sträcker mig efter tvålknappen på golvet. När jag fått tag i den lyckas jag till slut trycka fast den på plats igen och tvålen upphör att rinna. Jag försöker dölja olyckan genom att ösa ner tvålen som sammlats på hanfatskanten ner i avloppet. Det funkade sådär XD

Kommentarer
Postat av: Fredskronk

hahahahahahaha. Underbar tvålincident! Kanske inte så kul när det hände men trevligt att skratta åt i efterhand :)

Postat av: Nina

Jo, det var kul då också XD
Man kan ju inte låta bli att skratta när det blir sådär dråpligt :p

2007-05-28 @ 21:49:27
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback