Banangrill

Jag har en till dröm nu .. (Oh no, inte en till!)
Man kan faktiskt ha flera!!

Jo: Jag skulle villja öppna en banangrill. Där kan man köpa grillade bananer med glass .. kanske ris om man är där vid lunch? Om man inte tål bananer kan man få något annat .. som jag kommer på sen ^^

image85

En sån där banangrill som är med i ett avsnitt av Love Hina .. När Kaolla Su har tappat en tand och är på dejt med Keitaro .. En sån banangrill!! Fy vad gott!!

Vi åt grillat igår, mamma fyllde år (det rimmar, haha XD  )(Grattis mamma <3). Hon hade grillat bananer och ananas till maten .. och det var så gott!! Jag vill ha mer!! Så sött och mjukt i munnen .. gahh *dreglar*

Varför pratar jag alltid om mat?!

Grillad banangodis -->    >(Z5KUUMB4N4NZ)< 

Kommentarer
Postat av: Linda

det är för att du är som en stoooor stekt banan mjuk i munnen haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback