Nationaldag och bilcruising

Idag är det Sveriges nationaldag. Grattis grattis!

Jag firade det genom att för tredje året i rad åka till Kaxås och fira med veteranbilsklubben. Det är skoj, pappa tycker välldigt mycket om T-Fordar så vi har ett par stycken. Idag tog vi med oss vår Hotrod, en upp-piffad T-ford från 1926, och pappas nya diamant - en T-fod från 1927 helt i orginal.

Jag kidnappade med mig mi amiga Linda. Vi hade trevligt men ägnade inte alltför mycket tid åt bilar utan mer åt att bada i sjön och glassa i solen. Det var nice, fast Linda och jag är alldeles för vimsiga ihop. Men men kul har vi, så det spelar väl ingen roll.

Nån gång ska jag posta lite bilder på bilarna som fanns där. Men inte nu för nu ska jag nog ut och springa lite, fast jag kommer att smälta haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback