Midsommar

Midsommar var väl ganska trevlig, men jag kan inte påstå att det är min favorithögtid direkt. I min famlilj så tycker dem att midsommar ska firas med familjen. Därför blev jag igår meddragen till Jamtli i Östersund för att gå på museum och fira .. o så roligt.

Fast jag ska inte vara alltför negativ, det blev trots allt finväder på eftermiddan, maten var god och jag fick vara en stund i Emmas & min lägenhet. Den är på väg att bli så fin ^^

Här kommer lite bilder från midsommar:

    

1. Så fin klänning : 3 *dreggel* .. Måste vara viktoriansk stil, ser precis ut som "syster Monica" ur "Emma" på den där hästen  <3

2. Den där cyckeln var precis i min smak, stylish ^^

3. Snygg kärra, svart och ljusblått passar bra ihop .. Det är som ganska stor kontrast O.o .. : )

4. Jag leker .. haha ^^

5. Det fanns en del roliga vykort där, den här var roligast!

Kommentarer
Postat av: Emma

AAAAAAAAAAA! Har du varit i lägenheten utan mig? Tog du några bilder får du gärna maila dem.

2007-06-24 @ 12:44:32
Postat av: Nina

Jag tog tyvär inga bilder *dumdumdum* : (
Fast du hade ändå fått fel intryck av vår älskade lägenhet med allt papper på golvet och så ..
Har du hört att vi ska få nytt golv förresten?! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback