Gävle i helgen : )

Köresan har blivit flyttat fram och tillbaka, från Stockholm till Trondheim till Gävle ..
Men nu ska den bli av!!

För övrigt är anledningen till att vi inte kunde åka till Norge att Ozzy Osbourne skulle ha sin konser där just den helgen vi tänkt åka. Fanns inte en enda bäddplats kvar i hela Trondheim. Snacka om timing : P

Men nu så drar vi alltså till Gävle ^^ Vi ska typ gå på nåt tivoli i nån park eller nånting. Låter kul, och det är tur resan inte blev inställd det hade varit tråkigt! Så passa er i Gävle, tomorrow we come!!

Sen så drar jag till Trondheim måndag-tisdag på klassresa. Ska bli kul, vi ska till laserdome haha. Jag blir så speedad av det .. men det är skitkul!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag du, visst var det roligt i gävle, riktigt skoj om jag får säga det själv.
Skriv gärna några fler rader, det är ritkigt roligt att läsa. pussar och kramar / Sara

Postat av: Nina

Ja, det var skitkul i Gävle : D
Om du läser mitt nästa inlägg så har jag lite bilder från körresan där ..
Ha det bra, hoppas vi ses något i sommar nån gång!!
Kram //Nina

2007-06-16 @ 23:36:38
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback