Brev från YFU

Brevet från YFU, att åka eller inte åka till Japan : P

I helgen var jag som sagt i Stockholm. Det var trevligt, men jag ville hem hela helgen eftersom jag olyckligtvis fått mitt efterlängtade brev från YFU på fredagen när jag redan satt på tåget. Det är så typiskt, först går man och väntar på besked i ett år och sen så kommer det när man inte kan titta på det.

Men efter en rolig helg befann jag mig trots allt sittandes på min säng halv tolv på kvällen med brevet från YFU i handen. Jag skulle äntligen få veta om jag fick åka till Japan eller inte som utbytesstudent .. Så jag öppnade det och läste det sakta för att inte missa något. Jag blev så jäkla piss på YFU för i brevet stod det ungefär "vi inväntar fortfarande information från YFU Japan men skall meddela om antagningar snarast - Ha ett trevligt slut av terminen". GAH!!

Så nu måste jag alltså fortsätta vänta på mitt besked. Kommer jag någonsin få veta om jag får åka eller inte? Jag vet inte hur jag ska orka vänta på brevet, förra veckan satt jag typ och vaktade på postbilen ... Aja, om jag biter lite i brevbäraren kanske han kan ge mig det. Önska mig lycka till, jag kan behöva det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback