Game Boy Printer - Macho!!

I helgen ska jag iväg på möte med Unga Allergiker. Deg var länge sedan sist jag var på möte. Det ska blki kul ^_^ Det ska bli skönt med lite variation från allt pluggande som varit på den sista tiden :S Ikväll ska jag nog bara plugga lite svenska. Om jag hinner ^^

På svenskan ska jag redovisa om Game Boy. Jag ska även ta med min gammla Game Boy Camera och Game Boy Printer - fantastiska saker! Först tar man ett foto med GB cameran, vilken man kopplar i som ett vanligt GB-spel. Sedan skickar man det genom en Game Boy Link- kabel till GB Printer. Den i sin tur skriver ut ett litet foto på självhäftande papper. Naturligtvis i svart-vitt : ) I love old stuff ^^

Nä, nu ska jag ta mig i kragen och försöka packa lite. Tror jag i alla fall, haha!!

Game Boy-godis ---->     >(ZNINT3ND0>)<

Kommentarer
Postat av: Linda

Game Boy Printer oaA Game Boy Printer oaA!!! wi löv Game Boy Printer oh yea! ;)

Postat av: Nina

Yeah!! GB-printer is tha shit ^_o

2007-05-13 @ 12:03:24
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback