Fullt os medvetslos



Forra veckan var sjukt jobbig. Tror att jag dog minst 3 ganger. Vi hade mattelaxa varenda dag (eftersom det ar prov den har veckan). Och sa borjade vi pa ett nytt omrade. Geometri sa som den aldrig har varit forut. Tangenter hit, sin dit och gud vet vad. Bye bye pytagoras sats, valkomen matte av dome. Vada tangent tankte jag, det ar ju sant som finns pa en dator! Och vadda cos sin???

Sen sa var det klubb. Kul kul kul! Men eftersom det har regnat har jag fatt aka hem med buss och ta ett senare tag. Dvs inte komma hem forrens 21.00. Ata middag, bada, gora laxa ... Det blir inte sa mycket sova som det borde XD

Det hela resulterade i att min vackarklocka en vacker morgon inte funkade. For forsta gangen i mitt liv forsov jag mig. Vaknnade med ett ryck 20 minuter i sex. 20 minuter att ata frukost, kla pa sig m.m. Jag klarade dock utmaningen med bravur ma jag saga ; )

I lordags var det ocksa klubb. Jag har fatt lana kendoklader baga och allt. Sjukt snallt! Fast an far jag inte anvanda bagen : )

I sondags pluggade jag. Kanji och infor veckans prov. Men i mandags akte vi till en nojespark. Jag och Mari akte sjukt mycket karuseller, upp och ner hit och dit XD I mandags var en rod dag forresten : )

Idag har jag haft stort test i engelska och kemi. Kemin kunde jag svara pa halften av fragorna, eftersom allt var lasfragor var det ganska svart. Fick dock lite hjalp att oversatta fragorna till engelska : )
Engelskan gick bra. Engelskan har gillar jag : D

Efter testet slutade jag tidigt, sa nu idag har jag pluggat matte infor morgondagens prov. Fast nu ljuger jag, jag bleb galen pa matten och borjade plugga kanji istallet XD Gah, snart ar det ju testet och jag ar fortfarande inne pa andra arets kanji : S Maste plugga!!!!!! (fast det finns ingen tid egentligen)

Bilderna ar mig i vinteruniformen (strax fore 6 pa morgonen) och en bild nar vi gjorde gront te. Mycket godare an vad det ser ut att vara XD

Ta det forsiktigt dar ute!! Saknar er!!! Puss och kram!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

FÖRSOVER du dig när du går upp tjugo i sex?! Merlins pants! Jag hoppas att det lugnar ner sig lite för dig efter provet, du FÅR INTE dö! STORT lycka till och spark i baken!



Kramar Emma!

2008-10-15 @ 11:47:04
Postat av: Fredskronk

Jisses. verkar körigt allt det där men du fixar det. Du måste överleva! Skulle bli sjukt sorgligt annars. Kram

Postat av: Elin

Är det där te?? Det ser ut som gift!



Söt portfölj du har :) Och snygg kavaj.



Skolarbetet fixar du nina! Annars får du skjuta ned matten med din kyodobåge.



Puss på dig!

2008-10-15 @ 16:36:30
Postat av: Pappa

Hej Nina!

Jag tycker att det låter väldigt jobbigt,men jag vet att du klarar det men glöm inte bort att du måste unna dig lite fritid och koppla av.

Du måste tänka på att vila så du inte blir sjuk!

Du är jättefin i skoluniformen men om det är vinterkläderna så hoppas jag att det inte blir kallt för då kommer du att frysa ändan av dig.

Pussar från oss !!!

2008-10-15 @ 17:44:17
URL: http://wannabejapan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Nina!

Det låter som om du har det sjukt stressigt där nere men det är klart att du fixar det!



Du var välig fin i din vinteruniform! Men jag kan inte fatta att du kan gå upp så tidigt och inte vara trött, eller är du det?

2008-10-16 @ 11:58:56
Postat av: Ditte

vad ar det med att gora sig i ordning pa 20 min?

jag har aldrig tagigt sa lange pa mig for att gora mig i ordning!!!

2008-10-16 @ 23:48:06
Postat av: Jenny

Hej!

Den som inte hade någon avsändare var jag. Det var lite stressigt! Hoppas du har det bra! kram Jenny

2008-10-19 @ 18:30:16
Postat av: elin

Hej!

Vill du ha hjälp med bloggdesign?

Det hjälper jag gärna till med. Men eftersom det tar en massa av min tid kostar det 35 kronor!



Ha det bra

/ ELIN ^^,

2008-10-19 @ 18:34:56
URL: http://eliwwn.blogg.se/
Postat av: Emma

Nina behöver ingen bloggdesign. Hon har en rosa krokodil. Det gör vilken blogg som helst fullkomlig.

2008-10-20 @ 13:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback