Konstiga drinkar och Marilyn Manson i Åre o_O


image198
Idag drömde jag en sjukt bra dröm! Den senaste månaden har jag drömt väldigt mycket om Marilyn Manson, tror det beror på mycket matteräknande (då lyssnar jag på musik), konserten, hans självbiografi och firande av hans födelsedag.

Innan konserten hade ägt rum drömde jag bara hemska drömmar, men komiska, om hur konserten sög och Marilyn Manson uppträdde till Michael Jacksson-musik iförd benvärmare : S Jag hade två sånna psyko-drömmar... Men i natt var det  inte en så tokig dröm minsann!!

Det visade sig att Marilyn Manson skulle spela en konsert i Stockholm och, tro det eller ej, en i Åre!! Jag och
Linda var naturligtvis på plats tidigt för att få så bra platser som möjligt. Konserten ägde rum i Åres lilla gympahall om rymmer 200 person max. Linda och jag tog ett par stolar och satte oss längst fram. Men då kom några jobbiga typer och sa att vi inte fick sitta där eftersom man kunde dö då (?). Så vi satt ungefär 10 meter fån scenen (gympahallen är typ 15 m XD ). Men när konserten började såg jag inte riktigt vad som hände på scen, allting bara blev suddigt. De där jobbiga typerna hade lagt en drog i mitt glas så att min syn blev alldeles blurrig. Men jag och Linda bestämde oss att eftersom vi var höga kunde vi lika järna dö, så vi ställde oss längst fram och diggade vid scenen! Det var jättebra, trots dålig syn, Marilyn hällde vatten på sig och ruskade sig som en hund så att det stänkte på oss. Det var en nice dröm ^^

Kommentarer
Postat av: Klären

Hmm.. det lät som en lustig dröm!! ^^

Postat av: Elin

Hahahaha såna där drömmar drömmer jag aldrig! Marilyn Manson i benvärmare! Vill se!

2008-01-07 @ 17:00:19
Postat av: Nina

De var oranga dessutom O_o .. Jag lovar, det var en konstig dröm. I den ena gjorde han dessutom aerobics XD

2008-01-07 @ 21:08:41
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: Linda

jo fy fan va nice de va^^

sj drömmde jag att jag + the gang åkte lådbil till åre^^ och att björn hade satt upp junko( stavning + efternamn??)tavlor utanför damernas omklädningsrum i gympahallen och andledningen var att du(nina) + jag hadde bett björn hälsa till henne ^^

2008-01-08 @ 18:52:10
URL: http://wickeln.blogg.se
Postat av: Nina

Haha strange dröm XD

(Junko Mizuno is tha name ; )

2008-01-09 @ 19:12:36
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: Vivve, ^^

Sånt vil jag också drömma ! De drömmer jag aldrig, kan du inte fota dina drömmar ?
xD Skojja bara,

2008-01-29 @ 18:29:25
URL: http://flikkahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback