Borta bra men hemma bäst <3

Nu så, äntligen, är jag hemma igen. På fastlandet, på trygg och säker mark. Ingen mer oroväckande känsla i magen när man vaknar och funderar på om det är ens egen tur att diska idag. Inget mer behov av att damsuga badrumsgolvet för att handdukarna luddar av sig. Inget behov av att kliva upp tidigt på morgonen. Ingen anledning till att sitta och skriva inköpslistor. Nej, jag är hemma nu - här är det bara att chilla ; )

För utom att ha åkt hem så har jag klippt mig. Jag postar nån bild längst ner så att man om man vill kan få skåda frissan innan den har hunnit bli utsliten och tilltuffsad. Som den naturligtvis kommer bli om ett tag ^^ Fast då är hårspray ens bästa vän, det löser allt ; ) Skaka på huvudet och spraya så blir det gött, haha ^_o

Aja, nu ska jag passa på att bli lite bortskämd här hemma. Typ lata mig och läsa. Kanske mamma hjälper mig att fixa lunch till och med. Jag är i himmelriket haha

Vem kunde tro att det skulle vara så skönt att komma hem en stund?


 


Kommentarer
Postat av: erika

vilken söt frisyr! :) can't wait 'til I see you again ;) men det ska väl inte dröja när vi bor så nära...
puss

Postat av: Danni

riktigt fin frisyr :)

2007-09-16 @ 20:33:33
URL: http://miumiu.blogg.se
Postat av: Linda

ooh aaah I like it!!!!!!!! skit fint!!
"chilla gunilla"
lamin

2007-09-26 @ 20:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback