Ny layout

Jag fick ett infall att byta layout på bloggen, jag har ju trots allt haft samma sen jag startade den.
Tänkte ungefär som så att jag gått in i en "ny period" här på bloggen eftersom jag nu vet att jag kommer få åka som utbytesstudent till Japan. Nu handlar det mer om att jag längtar efter att få åka och förberedelserna inför resan (pluss annat struntsnack som vanligt .. hehe)

Hajar ni?
Nytt tema = Ny layout

Ni får säga vad ni tycker om den. Fult eller fint? Jag vet att den layouten jag valde är ganska populär, så det är ju lite tråkigt .. Men jag föredrar ändå den här framför "love" eller "mr. Andersson" XD


Kommentarer
Postat av: Jim

Hittade hit via Fredskronk. Japan är ett land som imponerar mycket på mig. Jag tänker att Japan är ett modernt land med snabbtåg, självtvättande toaletter, artiga människor - stora klyftor och en viktig del av världsekonomin. Japan har också en spännande historia. Om mitt liv blir som jag vill besöker jag Japan under en kommande Asienresa, innan jag fyller 40 i alla fall, då har jag 20 år på mig...

Postat av: Nina

Hallå, kul att du hittade du Jim!
Jag håller med dig om att Japan är ett fachinerande land .. ^^
Hoppas att du kan uppfylla dina planer och åka till Japan .. det är ju något som man helt enkelt "måste" göra ; )

2007-10-07 @ 20:51:19
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: Martina

Tyckr temat ä jättemysit.! =) Avslappnande å gör de lätt som en plätt å fokusera sej på texten.

2007-10-11 @ 16:59:30
URL: http://mejagmoi.blogspot.com/
Postat av: Nina

Martina: Vad härligt, det var precis vad jag ville : D dessutom tycker jag gult är gladare än den förra lite dystra blå färgen ..

2007-10-11 @ 21:38:39
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: Linda

tummen upp!!

ses darling ^^

2007-10-16 @ 20:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback