Helgen

  • Biljetterna jag beställt hos SJ kom aldrig till mig
  • Mitt nattåg var försenat med 2 timmar, så jag kom försent till ...
  • ... lsu:s organisationsutvecklingshelg (långt ord) med tema "Att påverka inifrån"
  • Mer biljettkrångel hos SJ (tack för hjälpen älskade mamma <3)
  • Glömde bort att ställa klockan efter vintertid, haha
  • Tackade LSU för helgen, tänkte åka hem men ...
  • ...mer biljettkrångel. Tack igen mamma.
  • Kom slutligen hem nu på morgonen.

Nu är jag glad. Och trött. Men lycklig. Tjoho <3

Nej men, allvarligt talat så har jag lärt mig sjukt mycket i helgen. Nästan för mycket, huvudet känns tungt .. De flesta som var med på föreläsningarna i helgen var smarta och verkade redan kunna mycket, så jag kände mig faktiskt lite dum ibland. Men efter att ständigt påminna mig själv om "jag behöver inte veta något, jag är här för att lära" kunde jag slappna av lite. Var dock ganska tyst : (

Men men, huvudsaken är väl att man känner att man har lärt sig något - och det har jag verkligen!


Kommentarer
Postat av: Elin

Oj fan vilket krångel med biljetterna, fattar att du var trött när du kom hem.

Tur att helgen var bra iallafall. =)

2007-10-30 @ 19:22:00
Postat av: Nina

Ja, SJ sög denna resa. Aja, det löste sig ju till slut : D

Vi ses snart mi amiga, 1000 kramar!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback