Fastbrända skit-plast grejer

Idag så brände min mikrovågskåpa fast på spisen. Jag blev sjukt arg, och jag var redan irriterad, så det gjorde inte saken bättre. Typ en 6-del av kåpan var smält så jag fick skrapa överflödig plast från plattan med hjälp av en kniv. Sedan fick det stelna så att jag har kunnat skrubba bort en del med en stålborste. Dock så finns det fortfarande plast kvar på spisen trots att jag tillbringat minst 20 minuter med att bearbeta plattan. Jag är sjukt less och sur. Morr. Jag ville bara säga det.

MORR!!

Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Nightmares from the kitchen. Hittils har jag inte bränt fast något i mitt kök. Eller, jo. Men en stekspade i stekpannan räknas inte. Eller?
Lycka till med resterande plats. Kommer lukta riktigt vidrigt annars.

Postat av: Nina

Här pratar du med ett proffs på att ta bort fastbränd plast *hosthost* så du behöver inte oroa dig! Tack för sympati ; )

2007-10-05 @ 23:55:18
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback