Smittar nedstämdhet?

Idag är jag återigen i Östersund. Dagen har egentligen varit bra - men jag känner mig nedstämd. Det känns som om många var det idag och det har smittat av sig .. Dessutom fick jag dåligt samvete för min danslärare eftersom han idag sa att vi var så nere att han också blev nedstämd. Han såg nästan deprimerad ut på slutet.

Det är sånna här dagar jag vill plocka fram all min positiva glädje och utstrålning jag har inom mig. Jag har fått beröm för att jag är positiv och glad ett antal gånger. Men syns det dessa dagar då det verkligen behövs? Jag önskar det i alla fall.

Men nu är jag glad eftersom jag piggade upp mig själv med att baka 5 minuters kolor. Tror jag ska utse det till veckans kaka faktiskt .. hmm ^^

För övrigt väntar jag med stor förväntan inför morgondagen. Vi ska få sovmorgon från skolan och alla lektioner är inställda, förutom ett extrainsatt möte kl: 12.30 med hela skolan. Rektorn ska då berätta (antar jag) nånting för alla .. och ingen vet vad det är! Inte ens lärarna! Det är helt sjukt! Jag är grymt nyfiken .. Emma och jag har kommit på de mest osannolika och hemska möjligheter till vad som ska hända .. Hoppas vi har fel! Hoppas hela skolan ska åka på semester eller något sånt trevligt istället : D

Kommentarer
Postat av: martina

Men borde inte nån annan va lite glad å positiv å smitta runt de på en själv när man har en sån där allmänt deppig dag? De kan ju inte bara va upp till en person.. Eller..? =/ Hah'

Postat av: Nina

Hmm .. bra fråga? Det skulle vara trevligt om det var så : D Fast jag känner vissa människor som är så ^^

2007-11-11 @ 20:45:26
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback