Ny vecka : D

                 image170

Helgen gick fort men ooo så kul det var! Det gammla gänget var sammlade och utklädda för att ha en liten fest tillsammans : D Vi kollade på film och hade trevligt.. det är nice att träffa folk som man inte ser varje dag! (och de man ser varje dag också såklrt ; )

Ikväll är hemma i lägenheten. Jag och Elin spelade tennis med Jenny idag. Det var snällt, jag har aldrig spelat tennis före så det gick lite knagligt. Men det var kul ändå!

Just nu sitter jag framför datorn. Min sambo har inte kommit hit än, så jag är ensam. Men det gör inget än så länge, jag har filmen "My neighbour Totoro" på i bakgrunden. Jag måste säga att Hayao Miyazaki är fantastisk! jag är kär i hans filmer <3


Kommentarer
Postat av: Linda

filmen var inte lite BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! URBAN


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback