Don't worry be Happy!

 
image164

Nu känner jag mig positiv och glad. Hurra!

Men en sak som jag vill påpeka är att det är äckligt dyrt att sporta! Borde man inte uppmuntras att motinera genom billiga priser?! Jag vet inte vad jag ska göra : (

Apropå ingenting så är jag inte kaffeberoende. Jag drack inte kaffe på 1 ½ vecka, yeey ^___^
Fast sen så började jag igen eftersom jag hade lusta med det.

Imorn ska jag ha japanska, det var längesen sist! <3

Nu har jag skrivit så mycket strunt att det är bäst jag sätter punkt här. Ha en bra dag! : D
(och glöm inte att äta frukost!)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Det känns som om jag ckså har slutat dricka kaffe... Ligger på hela 0, NOLL, inga, muggar idag! ^^ Eh kan i och fr sig bero på att jag legat nerbäddad hela dagen, kanske. ;) Men jag får vällan ta igen alla koppas jag försummat när jag står på fötter igen! höhöhöh :D:D JOANNA

2007-11-06 @ 22:46:42
Postat av: Nina

Oj, har du inte druckit något kaffe??!
Sjukt bra! Minns när du var uppe i 8 kopper, hehe : D

Är du sjuk? Nerbäddad? Eller bara trött kanske? : (
Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback