Woila (^.^)v

Idag har jag segat mig genom hela dan (utom för matten). Under SO:n fick jag allvarligt talat svårt att hålla upp ögonen, vet inte varför. Filmen vi såg handlade om 2:a världskriget och var jätteintresant .. kanske koffeinbrist? Jag vill inte bli beroende av kaffe, men det är ju så gott :S

Väl hemma dök mamma upp med 2 tevliga överraskningar ..

1. Hon hade hämtat min glasskiva som jag beställt hos glas och portteknik .. Jag ska ha den till mitt ritbord som jag bygger på träslöjden ^^

2. Hon hade vart innne på BikBok och där hittat en exakt lika dan klänning som den jag köpt i fel storlek fast med ett annat mönster. Men det gjorde inget, för det nya mönstret  på klänningen är finare : ) Den är ljusblå med rosa körsbärsblommor .. Sakura <3 Nu har jag äntligen min examensklänning (i rätt storlek dessutom ^_o). Den gammla ska vi lämmna in och byta mot den den nya. Man får inte det enligt kvittot, men enligt lagen om "byt och sälj rättigheter" får man det. Så det måste vi kunna göra ^^ Hurra \(^_____^)/

Ska nog klistra in lite roliga bilder här idag .. Jag satt och sorterade mina bilder i datorn hela kvällen igår (som jag sa att jag skulle XD).



 

Bild 1 & 2 är på frysna vänner under bivackturen
Bil 3 är Linda och jag som hade kul med sugrör igår (vi hade tråååååkigt)
Bild 4 är från min gammla kokbok. Är det bara jag som tycker det ser fel ut? XD

 


Kommentarer
Postat av: Cindy

Haha den där bilden i din kokbok var ju skänast ;D

Postat av: Nina

Jag förstår inte vem som ritat den XD Men jäkligt kul var det när jag upptäckte den ^^

2007-05-14 @ 18:33:23
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: Emma

NIIIIIIIIIIIINAAA! Vad har jag sagt om att visa bilder där jag ser helt mupp ut för allmänheten? Grrr! Jag ska slå dig i morgon.

2007-05-14 @ 21:25:24
Postat av: Nina

Förlåt :p
Fast jag tycker att det är en fin bild på dig ^^ Fast det ser kallt ut :S

2007-05-16 @ 19:43:54
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback