Urix

Det var skitkul, massa trevliga människor och bra stämning. Vad kan man mer begära av en helg?

Som sagt var jag och min ärade kompanjon Marcus och ställde ut för Unga Allergiker på en mässa i Lidköping (
www.urix.se). Jag trodde inte att det fanns så många trevliga och intreserade människor på ett ställe (inte så många gottegrisar för den delen heller ;)

Aja, helgen var lyckad och jag kom inte hem som en zombi trots sena tåg och måttligt med sömn. Antar att man kan gå på solenergi under det ljusare halvåret : ) Om jag kunde skulle jag nog åka tillbaka till värmen (kallt i Åre :S ) och alla trevliga typer .. Men men, man kanske stöter på folk nån gång om man har tur. Och det brukar jag ha ; p

Kommentarer
Postat av: Fredskronk

Visst var Urix kul! Var enormt kul att träffa bland annat dig, Marcus och alla andra roliga och trevliga människor. Hoppas vi syns igen någon gång.

Postat av: Nina

Ja, det var skitkul, trevligt att träffa dig med :)
Hoppas vi syns nån gång! ^^

2007-05-22 @ 20:30:48
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback