Paket och Japan-ångest

Heeeello!! (kitty)

Idag kom äntligen mitt paket!! Vad sent det var >: (  *morr* Det skulle ha kommit redan förra veckan, jue!!
Aja, sakerna jag beställt var prima, utom en klänning som jag drunknade i. Vad jag köpte var en klänning/tunika (för övrigt i färgen kamel/choklad, vilket delvis var anledning till att jag köpte den .. vill äta upp den *gnafs*) och ett par badshorts .. Det känns som om jag redan har skrivit det här på bloggen :S Typiskt mig XD

Igår när jag skulle somna fick jag Japan-ångest .. Jag får snart reda på om jag får åka (hoppas jag). I slutet av maj sa de, men slutet av maj är så stor tidsrymd. Det är ju allt från "den sista halvan av maj", d.v.s. 15 maj och framåt, till "sista maj", d.v.s 29-31 maj nån gång. Jag vill veeeeeta (O__o)

Jag vill till Japan!! Hör min önskan alla gudar!!

Önskegodis --->    >(ZF4llINGST4RZ)<

Kommentarer
Postat av: Linda

nina jag ska be för dig 1123 grr om dan ;)

Postat av: Nina

Tack Linda ( ;_;)

2007-05-13 @ 12:02:26
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback