Nu vart det mycket @_@

Nu har jag äntligen fått veta när körresan ska bli av. Den blev flyttad från den kommande helgen till helgen därpå. Det betyder att jag skulle kunna gå på UA-mötet som är nästa helg .. Fast jag får se om jag får plats på vandrarhemmet, jag är ju lite sen med att meddela att jag kan komma O_o

Den här veckan blev det krångligt ... På torsdag var det tänkt att alla tjejer i 9:an skulle äta middag tillsammans eftersom vi ska sluta grundskolan och gå skiljda vägar .. Det låter jättekul, men idag fick jag reda på att min kör ska ha konsert samma kväll @_@ .. Jag, Emma och Elin (som alla går i 9:an) kan ju inte bara hoppa över kören, i så fall blir det bara 4 tjejer från 7 klass kvar på konseren .. Lite magert :S
Nä, jag ska höra om vi inte kan flytta på den dära middan .. Det skulle vara toppen, jag vill varken missa konserten eller middan. Det är nog första gången vi alla tjejer från klassan sammlas, vi är ju så olika .. 

Aja, det visar sig. Don't vorry, be happy ^_o
Den här veckan som kommer ska jag dessutom få svar från YFU om jag får åka till Japan .. Hur ska jag orka vänta?! Jag vill veta nu!! 

Kommentarer
Postat av: Naoto-Skön Japan

Hej Nina!
Jag läste bara att du skulle kunna kommma till Japan! Va kul! Hoppas du kunde få komma via YFU. Jag håller på tummen!

Postat av: Nina

Tack så mycket Naoto!
Jag borde ha fått veta den här veckan om jag får åka, men jag har inte fått något svar än :S
Det kommer nog nästa vecka tror jag.
Tack för att du håller tummarna!! : )

2007-05-31 @ 22:32:43
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback