Borta i helgen ..

.. så jag kommer inte kunna blogga något. Haha om det är någon där ute som läser min blogg regelbundet och väntar på uppdateringar ; )   nä skoja bara ^^

I vilket fall bär resan av ner till Lidköping, jag har blivit varnad för att det där pratas en ful dialekt..  Där ska jag och Marcus från UA (
www.ungaallergiker.se) stå och inspirera folk på Urix inspirationsmässa :p   Det ska bli jättekul (hoppas jag.. hehe ^^').

Hoppas att vädret blir vaaaarmt!! Jag är så less på Åre just nu .. Vem vill ha snö i mitten av maj?! Det har snöat 2 dagar i rad .. buhu .. Fast idag har det vart uppehåll, bara blåst och vart mulet. Najsigt med 5 grader pluss så här på våren (@_@)

image101

Och nu till en cooool sak .. Jag har börjat lära mig att skriva på tangentbordet utan att titta ner : O
WOW ^^

Kommentarer
Postat av: Erika

jag kommer att sakna dig!!! :)

Postat av: joanna

Jag med! Fast inte ditt väder hemma i Åre! höhö stackare! Här kan man ju gå utan jacka o i tunna skor! lalala ;D Lycka till på urix och hälsa mackan!

2007-05-18 @ 17:12:33
Postat av: Nina

tack så mycket ^^v

2007-05-21 @ 19:48:57
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback