Någon gång ..

.. ska jag publicera de där bilderna jag tänkt publicera så länge. Fast jag orkar inte XD För då måste jag ju tömma kameran och sjustera de där filerna jag aldrig orkar .. och så blev det jättemycket att göra : (

Fast jag ska publicera:



  • Bilderna på 3D-pusslet jag byggde

  • Bilderna på min tesil som jag fått (mer intresant än vad det låter)

  • Några andra bilder som jag har i mobilen.

Jag ska också blogga om hur kul det är att åka snowracer.
Skäll på mig, jag är lat. Jag ska blogga. När jag har tid. Fast det har jag inte, så skäll på mig.

Jag ska skärpa mig (o_o)/
Nu blev jag deprimerad. Hejdå.

Lyckopiller: -->    >(ZFEElSSOGOODZ)<


Kommentarer
Postat av: Joanna

Kan ju bara skicka en hälsningen från söder om huvudstaden: enjoy din snowracer, våren har anlänt hem till mig ;D Lala! Hoppas att du mår bra och allt vad man ska säga :)
Stora kramen, Joanna

Postat av: Joanna

Hej och ursäkta att jag är strulig. Ville bara underätta min nordligaste läsare om min att jag trixat till det, min blogg heter joanna.blogg.se nu för tiden :) Puss & krams

2007-03-16 @ 18:37:29
URL: http://joanna.blogg.se
Postat av: Linda

VOFF!!! ne då ingen fara :) ska bli skoj i helgen eller hur :) nu har ja lagt fram allt ja ska ha me på sängen men så ska de ner i en väska ... bläää TRÅÅÅÅKITTT!!! får väll bli innan man ska såva... jag har gjort en skit fin låda då får komma hem till mig å studera den! :D
puss & kram

2007-03-22 @ 20:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback