Lalalala

Tjalalala lalala la lala, tjalalala lalala la lala, oooeho ... ooeho!! oooho.

Jag är så glad idag ^-^
Jag fick MVG på min biologiuppsats som jag trodde skulle max få VG på. Trevlig supreise : )
Allting rullar på så bra idag om ni fattar vad jag menar ^^
Kina-provet på skolan idag gick nog bra. Orka bry sig, det visar sig : )
Jag älskar att sluta tidigt : )) wiii ^^

Imorn är det lilla vasaloppet på skolan. Det går såkert bra. Kanske inte. I värsta fall får jag ett astmaanfall och dör. I så fall vill jag bara säga till världen: Jag älskar er!! *ser ut som Lasse Berghagen* (Lasse i berghagen?) Jag vill dessutom testamentera min dödskalleljusstake med det rosa ljuset till X. Den e snygg ^^ Jag vill också ge mitt game boy till gubben på månen, han verkar ha det så tråkigt :S

Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Tror jag. Hihi, jag är på så bra prathumör idag ^^ Varför kan jag inte prata alltid? Ibland växer sig tungan fast i munnen. Det är dumt : (     Men det gör inget, jag ska träna bort det ^^

Imorn slutar skolan och jag får lov. Haha alla Stockholmare och Göteborgare, hur känns det? Nu är det vi Årebor som ska äga backen *evil smile*

Pratgodis: ---->     >(ZBUBBlAZ)<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback