Kan jag inte få veta nu, tack?

Jag har fortfarande inte hört något från YFU om jag får åka som utbytesstudent eller inte. Men jag vill veta om jag får det NU .. Jag känner mig som ett barn som vill ha glass - jag vill inte ha det efter maten utan NU!

Idag var jag ute på deras hemsida (
www.yfu.se) för att se om det fanns någon information att få där, men det fanns det naturligtvis inte. Däremot upptäckte jag att det är dags att söka stependiun .. Men jag måste ju få veta om jag får åka först innan jag kan söka : S
 
Om jag får åka så ska jag söka stependiet för folk med bra betyg. Det kanske jag skulle kunna få .. ^^  Men först måste jag som sagt hålla tummarna för att få åka. Och till alla er som läser det här inlägget:  Håll tummarna ni också, det känns bra att veta att folk hoppas med mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback