\\( ^ )< = Glad höna som gillar att smiska räkor

Nu var det otroligt länge sen jag uppdaterade bloggen. Skäms på mig, jag är en stygg räka!!

I all fall så kan jag hittils sammanfatta min sommar kort:

Jag har sprungit ST: Olofsloppet
Vart en vecka i Stockholm
Fixat lite i lägenheten
Sommarjobbat på ett fik/restaurang

Roligast var ST-loppet : ))

Det som är planerat framöver är läger med Unga Allergiker,
www.ungaallergiker.se, och flytta in och göra i ordning i lägenheten.

Det var allt jag hade att säga, jag återkommer när jag har något mer inspirerande att berätta om .. (^_^;)7
Förresten så är det inte ens säkert att jag hinner skriva något mer innan lägret ..

                  ...OMG  jag är en stygg räka
!!! Här kommer en virvel smäll!! Det här är inte väder-hönan .. Det här ...                                                                       .. det är läder-hönan!!!  

                                 \\(;  X )<   = ihjälsmiskad höna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback