Trädgård ..

Jag vet fortfarande inte vad jag vill bli.
Fast nu har jag lämnat in min ansökan till gymnasie .. Tänk om jag ångrar mig?!
Så här sökte jag:
1.Estet, bild och form
2.Samhälle, språk
3.Estet, bild och form på en annan skola

Jag som drömmt om att bli trädgårdsmästare .. fast jag kan nog inte bli p.g.a. min pollenallergi T_T
Fast jag har hört att man kan få sprutor så  att den försvinner @_o
Fast det gäller nog bara dem så är superallergiska ... Men om man jobbar med pollen då?!

Äsh, det är säkert nått jag fått för mig nu bara, det här med trädgård alltså. Fast jag funderade ju på det förut också ..
Jag är så vimmsig, börjar fundera på nytt nu när jag precis har lämnat in min ansökan XD

Trädgårdsmästargodis ----->     >(ZPOllENZ)<        Caus I'm dreaming o-of greeeen graa-as!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback