Teckna,teckna,teckna ... Teckna!

Har ni hört om mangatallangen 2007? (eller är det 2008?!)
Jag ska skicka in ett bidrag ^_^
Fast det går trögt nu i början ... men jag vill vara med!
Jag är nästan färdig med huvudpersonen, och jag har ett superbra manus i huvudet sen 2 månader tillbaka :D

Nä, nu ska jag teckna!! Jag har faktiskt bara tills 1 maj på mig!!
Och i maj får jag reda på om jag får åka till Japan!
Skulle inte dem från YFU ringa mig?! AAAA, måste jag ringa upp dem?! Jag vill inte ToT
Jag kanske gör det ... om jag verkligen måste .. fast jag inte vill ... jag kanske kan maila dem?!

Tecknargodis: ---->     >(ZTECKNAZ)<

(föråt att ni läste det här inlägget utan att tjäna nånting på det .. jag är en dålig människa buhu ^_o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback