Bra TV-program!!

Halloo, förlåt att jag inte skrivit på sistonde. Jag är så vimsig, en dag kom jag på mig själv med att helt plötsligt stå i duschen. Strange. Fast jag hade i alla fall klätt av mig ^^

Jo, det jag vill tipsa om är ett skitbra TV-program som bara ett avsnitt av 4 har sänts hittils!! Det går på 2:an, ja det finns faktiskt bra pogram på 2:an också, på måndagskvällar 20.00. Programmet handlar om en kvinna som lever ett år som japan i det heliga landet. Hon försöker lära sig deras riter och prövar på många vägar för att nå dit. Det är välldigt intresant att följa hennes framsteg, och man får reda på mycket fakta. Det måste ni ta en titt på!!

Så boka in TV-soffan:
Måndag 20.00 på kanal 2

TV-godis: ---->    >(ZElEKTRONERZ)<

Kommentarer
Postat av: Naoto-Skön Japan

Hej! Tack för besöket! Din blogg är väldigt intressant! Sugoi(underbart)!! Jag ska förja din blogg med nöje.
Jag är överraskad och så glad att få veta dig som fascineras av Japan. Hur kom det att du tycker om Japan? Typsa mig gärna om du hade någonting som du vill veta om Japan, så skriver jag om det på min blogg. Jag hoppas du kan hitta något nytt där!

Postat av: Linda

ja programet e helt underbart! ;D de går ikväll ingen får missa de:D

2007-03-05 @ 15:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback