Abstinens

Just nu har jag världens japan-abstinens. Jag sitter och pluggar glosor här vid datorn som en nörd. Varför har jag fått för mig att jag har en så stor nytta av att kunna säga "drickyogurt" på japanska?

Jag vet att mamma har köpt boken "Japan - allt du vil veta" till mig i födelsedag. Fast det är ju nästan en månad dit TwT   JAPAN!!

Kan jag inte få veta om jag får åka till Japan som utbytesstudent redan nu? Jag vill veta, vill veta!! :3

Jag håller på att skissa fram mitt manus till mangatallangen just nu. Det är tur att ingen profisionell tecknare övervakar mig, jag kan inte direkt säga att jag gör saker och ting i rätt ordning..
Jag började med att skissa på personerna som ska vara med. Men det var svårt, och det känns som om det fattas "det där lilla extra", så jag började skissa på manuset utan att först ha skrivit ett manus eller tänkt på layouten eller personlighetsdragen. Jag är en olydig människa ^^

En olydig godis ----->    >(ZBADZ)<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback