Veckans Kaka V.51

image186
Radiokaka

Nu i juletider tänker jag mest på .. jul. Och vad gör det? Jag älskar jul, kul (& strul hihi), familjen och allt vad det innebär. Men en sak som är så fantastisk med julen är allt godis <3
Vad vorre julen utan doften av den brända kolan på spisen eller knäcken som aldrig lossnar ur sin form? - Inte vorre det någon riktig jul i alla fall : D
Men för att få till det abnormalt perfekta (^.^v) julgodiset är receptet enkelt .. Gör en radiokaka! Enkelt och gött som tusan! Garanterat kladdig dessutom!

Varning: Bör ej förtäras regelbundet, inehåller söta delar som kan framkalla karies, ej lämpliga för soffpotatisar över 20 år. Vid bivekningar så som grönt eksem eller svällande fötter ber vi dig ringa Polia. Enjoy : )

(för recept, klicka på underrubriken)

Kommentarer
Postat av: Linda

de är ju dunder mummsiga!!

psst! kolla in bandet scars of life ^^

Postat av: joanna

ååååhh! radiokaka! mumms va gött :D (jag ska nog baka i morron... ;))

2007-12-22 @ 00:39:35
Postat av: erika

du kan få bjuda mig på radiokaka Nina!!!

2007-12-22 @ 20:26:01
Postat av: Fredskronk

Hm. Ska se vad bagarbrorsan säger (yngsta lillbrorsan pluggar bageri) men det låter riktigt mumsigt.

Tyvärr kan det vara så att jag ingår i kategorin "soffpotatis över tjugå år" men jag får väl ringa min rekryterare på Polia om jag får ännu större fötter :D :D

You're just briliant :D

2007-12-22 @ 22:35:35
URL: http://www.fredskronk.se/
Postat av: Nina

Erika: Om du bjuder mig på milkshake ^^

Fredrik: Du är snarare en data-potatis. Eller ett data-chipp. Data-chips? Det låter gött : D

2007-12-23 @ 12:59:24
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: erika

jag lovar! UA-mötet i januari kanske? kommer åka från Östersund så vi får höras o kanske boka biljetter tillsammans? måste ju passa på att åka tåg med favoriten från Åre när jag kan!

2007-12-23 @ 21:51:25
Postat av: Nina

Vet inte om jag kan bjuda på det då, men jag ska försöka ; D
Jag kmmer åka Ybuss ner eftersom jag har en gratisåktur hos dem som jag måste utnyttja (missade förra mötet eftersom jag blev sjuk). Men du kanske känner för att åka buss? Känn dig inte tvingad bara, 8 timmars bussåkande är inte så kul ..

Have a happy holiday : D

2007-12-25 @ 23:45:59
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: erika

när åker du från östersund då?

2007-12-26 @ 21:38:57
Postat av: Nina

Vet inte än, jag ska boka om biljetten snart. Men jag kan maila dig när jag fixat det : D

2007-12-26 @ 23:14:06
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback