Utmaning: Harry Potter Questions

Jag har faktiskt aldrig hört om sånna här utmaningar som tydligen cirkulerar på bloggar, men trots det har jag blivit utmanad av Fredskronk, www.fredskronk.se. Nice, kul med nått nytt, here I go!! <3


Vilket elevhem vill du vara i på Hogwarts?
Gryffindor of course : )


Vilket elevhem tror du att du skulle hamna i, i en riktig sortering?

Antagligen Gryffindor eller Hufflepuff eftersom jag bryr mig mycket om andra och är ganska modig (dock ej när det gäller skräckfilmer etc ..)

Vilken form skulle din patronus anta?
Jag skulle tro att min patronus blir en krokodil eftersom min viktigaste ägodel är en plastkrokodil som jag älskar <3

Vilken skepnad tar en boggart inför dig?
En dinousarie .. Jag är otroligt rädd för dinousarier sen en överdos av "Landet för länge sen" och "Jurassic Park" som liten. Jag ryser vid tanken O.o


Vilket ämne skulle vara ditt favoritämne på Hogwarts?

Örtlära skulle jag tro .. Älskar växter!


Vad skulle din amortentia dofta av?

Nybakat bröd, bensin, blommor och en doft från en som jag hånglat med en gång ..


Skulle du sakna något på Hogwarts?

Mina vänner här hemma och Game boyet. Fast jag kanske inte skulle sakna det när jag tänker efter, det finns ju nya saker att upptäcka .. Fast vännerna skulle jag helt klart sakna!


Padda, katt eller uggla?
Helt klart padda, ett av mina favoritdjur. + att jag inte tål de andra XD



UTMANA TRE PERSONER OCH FÅ REDA PÅ DERAS HOGWARTS-SECRETS.

Hmm ... helt klart www.boktoken.blogg.se .. sen så ska jag utmana 

lindalort.blogspot.com och så ska jag komma på en till ... Vi får se vem det blir ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback