Unga Allergiker läger

Nu så har det vart läger i år igen. And I love it ; )

Sommarens höjdpunkt är där med, tyvär, till ända. Måste säga att det var en abnormt mysig grupp i år, kändes som en stor familj. Love till er alla!!!

Under lägret hände som vanligt massa saker. Bus med ledarna, crazy aktiviteter m.m. .. pluss en hel del lekar och mys ^^   2 st discon han vi med och en hel del sovandes under bussturerna. Varför kan inte folk sova på natten? Jag är nog inte rätt person att svara på det i alla fall XD Fast jag måste säga att förutom de sista dagarna har jag sovit oförskämt mycket för att vara på läger O.o ....

Han även med en del love under lägret, fast jag brukar inte blogga om kärlek och jag ska behålla den vanan... Folk kan ta så illa upp annars!! Men i stort sett har det vart ovanligt mycket romantik i luften för min del i vår/sommar .. så mycket kan jag i alla fall säga. Varför vet jag inte O.o .. Kanske för att jag börjat duscha ; )

Just nu så har jag snott min brors dator och sitter och skriver på den. Min dator har redan flyttat till lägenheten, och jag kommer följa efter den om cirka 2 veckor. Nice bajs ^_^

Nu ska jag sluta skriva för snart kommer mina syskonbarn hit. De har saknat moster så jag lär nog vara fast resten av kvällen ; ) Sen så borde jag nog sy upp ett par draperier .. eller i alla fall klippa till dem med mammas hjälp. Good night!! <3

Kommentarer
Postat av: Martina

"Kanske för att jag börjat duscha ; )" ghahahah! men de va ju askul för dej! hoppas de håller i sej =] =*/m.

Postat av: Nina

Haha, tack ; P

2007-08-13 @ 21:23:16
URL: http://www.wannabejapan.blogg.se
Postat av: Linda

yepp vi hade s´vin kul! :D
men två discon? de va väl bara ett? eller sov jag hela de oxå?? missa ja nått??

2007-09-26 @ 19:56:21
Postat av: Vivve, ^^

jag håller med linda, vadå två disco ? Men skoj var de ! :D:D

2008-01-29 @ 18:46:25
URL: http://flikkahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback