Flytten till stan ; )

Nu så har jag flyttat, från fjällen till storstaden (eller inte .. haha ; ). Det tog en bra stund att renovera, städa och packa .. Men nu är det klart. Till stor del tack vare att min pappa är snickare : ) Vad skulle jag göra utan familjen, haha

Men nu är det fixat, mitt rum ser inte ut som Hirsoshima efter atombomben längre och jag är fri att börja ägna mig åt saker jag borde göra .. det lät ju kul : P

Men imorn blir det partaj ; ) Tjoho! Jag och mi amiga Emma ska iväg på bostadsröttsföreningens fest .. kan bli ganska intresant .. Jag har fått helt fel bild av festen än så länge i alla fall eftersom det med på inbjudan är en bild på vinflarror och de frågade om vi villa ha öl till maten. Vi tackade nej, vi vill ha vin ; P  Nej, men man får väl hoppas folk är någorlunda nyktra, annars blir det tråkigt. Nykterist - javisst!

Men nu ska jag kila. Vart då? Vet inte .. : S Jag är sjukt trött, så lite sömn skulle nog inte sitta heeelt fel, men fy vad tråkigt. Jag får se hur det blir..

"-I'm not finnish, I'm palindromish" - Ola Salo

Kommentarer
Postat av: Linda

hoppas att festen blev toppen! och att ni får mycke kakor av panchsarna^^

2007-09-26 @ 19:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback