Sundsvall och skitväder v_v

Yesbox, fantastico!!

Idag skulle vi åka till Sundsvall, jag och mina kompisar. Jag hade hade lätt kommit upp ur sängen på morgonen. Dock hälsade inte solen på mig när jag skikade ut genom fönstret. Det var snöblåst och storm á la fjällväder. Suck. Det var alltså bara att kryp ner till kojs igen och läsa ut Shogun. Ja, det är sant jag har faktiskt läst ut Shogun nu ^-^

Vi ska nog åka till Sundsvall på fredag istället. Jag håller tummarna för vädergudarna!
Varför bor jag i snöyran?!

Vilsen-i-fjällen-godis: --->     >(ZH1TTAV1lS3Z)<


Kommentarer
Postat av: Linda

det blev ju skitkul till slut!!!:D:D
bra akustik vis toaletterna!

2007-04-19 @ 17:19:37
Postat av: Linda

vid*

2007-04-19 @ 17:19:54
Postat av: Nina

Jajamensan ^^
Man måste ju passa på att sjunga en liten trudelutt ibland, eller vad säger du amigo?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback