Gomen nasai!! m(_ _)m

Jag vet jag är en dålig människa, det var länge sedan jag skrev sist. hihi ^^

I torsdags-fredags var jag på fjälltur och sov i bivack. För er som inte vet vad det är ska jag nu, som den norrlänning jag är i hjärtat, förklara vad en bivack är:  En snöhög som man sover i.

Det var väll en rolig upplevelse, synd bara att det snöade så jävla mycket. Jag tror jag sov mellan 1-2 timmar den natten, resten av tiden spenderade jag till att vakta ingången så den inte snöade igen, skotta och valsa runt klockan halv fem på morgonen. Det blev varmare så än att ligga still.

På morgonen, runt 5, var det en hel del folk som klagade på att de frös. Därför väckte vi alla andra halv sex och vi åkte hem runt halv sju-sju. Jag var hemma och åt frukost samma tid som skolan i vanliga fall skulle ha börjat. Sen så sov jag bort halva dan. Det var en härlig dag : )

Nä, nu ska jag göra något otroligt roligt, jag vet bara ínte riktigt vad. Kanske planera inför morgondagen. hihi.HAHA.

\__(0__________________________0)__/
                                   UU

En rengodis -->        >(ZA3lGBADZ)<     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback