Rösta på sossarna!!!

Så låter det över allt på skolan just nu. Eller nästan i alla fall, för det är många som håller på sossarna, och vi ska ju ha skolval nu på fredag så det är ganska hetsiga diskusioner på G i korridorerna ..

Vi som är 9:or har fått gå runt och propagera för våra partier som vi blivit indelade i gruppvis. Jag var tyvär inte på skolan i förrgår när vi fick gå runt och propagera för dem olika klasserna (4-8), men idag var jag där när vi skulle propagera för den viktigaste klassen .. vår egen, inklusive lärare.
Gick väll rätt så bra .. jag pratade om skolan ..
 
När jag skulle kliva ut ur bussen idag så märkte inte bussgubben mig, så han stannade inte .. (:_:) .. jag fick åka en station för långt och gå hem .. är jag så liten?!

<((¨^o^¨))>  <--- Gräsligt snygg va?! Självporträtt *seriös*

Nu ikväll har jag legat och läst hela manga hela tiden. Funderar seriöst på att återgå till det efter att ha ägnat mig åt lite dator och engelska ^^

Moi <3 Japan ^^                                                    >(XOX)<   Godis (^o^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback