Howl's moving castle



Nu har jag äntligen beställt Howl's moving castle ^^
Hoppas att det följer med mycket extramaterial!

Har gått och suktat efter den filmen sedan jag hörde att den skulle komma ut på bio .. Detta var sammtidigt som jag höll på att läsa boken av Dianne Wynne Jones som filmen är baserad på, och när jag förstod sammbandet blev det ju bara ännu svårare att hålla sig eftersom att boken är sjukt bra .. Fast jag har faktiskt fortfarande inte sett filmen, jag har sparat mig tills nu! Jag ska se på den vid Halloween tillsammans med mina närmsta vänner. Mysigt ^^!!

Förra året vid Halloween hade jag sammlat ihop ett gäng och tittade på Spirited away, fast det var mest jag som var inne på det här med anime så det var inte alla som tyckte den var överdrivet bra (^_^') 

Hursomhelst så längtar jag tills den kommit hem med posten .. ^^ Beställde den från www.sfbok.se (Sience Fiction Bokhandeln), vill tippsa om att dem säljer filmer från Studio Ghibli för bara 159 kr just nu!!

Och lagomt tills nästa Halloween är väll My neighbour Totoro ute på dvd hoppas jag ^_^

Bilderna är från animen och från boken av Diane W Jones. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback