Jag kan sticka, jag är inte rädd!

Jag kan sticka! YEEEY!!

Så många gånger (om ni bara visste ...) som jag har påbörjat en stickning, repat upp den, börjat om, repat upp den o.s.v. Med andra ord så suger jag på att sticka XD
Fast jag har faktiskt gjor färdiga två hela stickningar under min livstid!
Och då undrar ni säkert:  "Wow, vad gjorde du?!".
Då svarar jag stolt "En korv!!"
Nu är ni säkert inte imponerade av mig längre, snyft (;_;) jag som kämpat så hårt!! AAARGH!!
Fast sen så jag tog faktiskt korvarna och sydde ihop dem så att jag fick en väska och en plånbok ^^
Försök att klå det va?! Kan du kanske sticka en plånbok som är snyggare än min?! *självsäker* 
*du granskar kritiskt min stickning* 
du säger: "Ska det där föreställa en plånbok?" 
*gråter mig till sömns*
Vadå, bara för att min stickning har några hål här och där, och kanske någon maska som sticker ut och kanske inte direkt har en form som en plånbok .. (undrar om det får plats en sedel i den?!) Oj där ramlade ett mynt ut ur ett av hålen .. *mitt huvud ramlar av utav skammen*

Jag kanske ändå inte kan sticka o_o ... jag kanske borde lägga det här inlägget i mappen "drömmar" istället, för då kan jag ju i alla fall låtsas att jag kan sticka ...

Fast nu har jag börjat en ny stickning (för 100 gången) och den ser lovande ut ^_^
Fast när jag gör stickningar minskar och ökar antalet maskor på olika varv, så man får inte kontrollräkna på den! >.< 
Att jag alltid har fått börja om har faktiskt resulterat i något bra; numera är jag PROFS på att lägga upp maskor, och det tycker många är svårt! HAHAHA vad dåliga ni är (^_0)

En stickad godis ---->     >(ZBlÄZ)<

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer klara det här ;) ska du till sthlm på mötet eller vardet var?

2006-11-26 @ 21:17:55
Postat av: Nina

Jupps, jag ska på mötet ^^. Skriv gärna namn när ni postar kommentarer, jag blir så nyfiken på vem det är som skriver O_o ... ARGH!

Postat av: Josse

Haha glömde göra det ;) eller missa det kommer inte ihåg ajja ha det bäst :D

2006-12-10 @ 20:19:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback