Gott Nytt År!!

Nu är det ungefär 6 timmar kvar av det gammka året. På något sätt känns året så smutsigt, man har använt det så länge .. ungefär som när man inte bytt strumpor på ett par dagar .. USH!
Fast snart är det nya året här, rent och fräsht och så .. oskuldsfullt XD

Nyårslöften vill jag alltid ha till det nya året, men jag röker ju inte eller något sånt så jag måste alltid komma på något konstigt ..
När jag var runt 7 år så bestämmde jag mig för att en gång under året åka skidor med 2 par trosor på mig. Fast jag vågade inte göra det, var rädd att mamma skulle bli arg på mig ^^ Fast hon hade nog bara skrattat ^^

Mina nyårslöften i år är:
*  Skriva lite dagbok varje dag

*  Sluta skaka på huvudet hela tiden 
*  Spara pengar till Japan
*  Dissa jordgubbar i sylt m.m.

Ganska normala och bra löften ^^
Olivia har en fjäril i håret. Jättefint ^^ Jag fixade mina syskonbarn fina med rosa guld och glitter i håret, min svåger Magnus sprejade massa guld och rosa i mitt hår .. Jag kammade till det och nu är det fint ^_^

Gått nytt hår!!

Nyårssmällare  ---->       >(ZPANGZ)<


Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack så mycket! Jag gillar dina teckningar också =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback