Flashigt i mobilen, eller kanske inte?!

Jag lovade ju att jag skulle berätta om mina pinsamheter, så jag börjar med att berätta om den gången jag gjorde bort mig i en Telia-butik.

Jag hade förra året fått en ny mobil i julklapp. Jag var då i Stockholm och hälsade på hos min syster, så jag och hennes man passade på att byta lite bilder och låtar via bluetuooth (eller hur man nu än stavar). Han hade av sin kollega fått en liten snuskig bild då han ärvt telefonen, rättare sagt en tjej som såg aningen plastic ut och som stod och slog ihop sina ”balobas”. Hur som helst så skickade han över den här bilden till mig på skoj.
Väl hemma så tog en av mina kompisar och lade bilden som startbild på min mobil, och jag glömde bort att ta bort den.

Kanske en vecka senare var jag i en Telia-butik och skulle låsa up wap-funktionen och byta kontantkort, och killen som arbetade där var ganska ung. När han fixat lite inställningar var han tvungen att starta om mobilen, och jag kom väll inte ihåg den där bilden, så gissa om jag blev förvånad när killen började le ... trodde han log av vänlighet och jag log så klart tillbaka.En timme senare när jag själv startade om mobilen fick jag ju reda på vad killen skrattat åt ... Haha, det var faktiskt välldigt kul ^_^

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha tacka mig för att du fick den upplevelsen :P

kramelikram

2006-12-28 @ 22:21:31
Postat av: Nina

Tack tack, kramelikram!! ^o^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback